Connect with us

STORIES

Ο ιδιοκτήτης αυτού του καταστήματος είδε κι απόειδε με τους αγενείς πελάτες. Τότε, έβαλε αυτή την επιγραφή και τους «έπεισε» να αλλάξουν.

Ο Austin Simms από το Roanoke της Virginia, σκέφτηκε πως ορισμένοι από τους πελάτες του, θα μπορούσαν κάπως να βελτιώσουν τους τρόπους του. Ο εργαζόμενος των CUPS Coffee & Tea έβαλε μια πινακίδα που δείχνει ότι όσο πιο αγενής είναι κάποιος, τόσο περισσότερο θα πληρώνει τον καφέ του.

Η πινακίδα γράφει:

“Έναν μικρό καφέ.” $5.00 “Έναν μικρό καφέ, παρακαλώ.” $3.00 “Γεια σας, θα μπορούσα να έχω έναν μικρό καφέ σας παρακαλώ;” $1.75

Κάθε φράση δείχνει τι θα πρέπει να πει ο πελάτης για να έχει την χαμηλότερη τιμή. Όσο πιο ευγενικός είναι, τόσο το καλύτερο. Μερικές φορές είμαστε τόσο απασχολημένοι όταν παραγγέλνουμε καφέ το πρωί, που σχεδόν ξεχνάμε ότι το πρόσωπο που μας εξυπηρετεί είναι άνθρωπος.

Δεν υπάρχει λόγος να είμαστε αγενείς ή απότομοι με κάποιον, και αυτό είναι μια υπενθύμιση.

«Το αποφάσισα γιατί νιώθω την ανάγκη να δώσω λύση στις αδικίες αυτού του κόσμου και να αρχίσω να χρεώνω περισσότερο τους ανθρώπους που δεν λένε ούτε γεια και δεν συνειδητοποιούν ότι είμαστε κι εμείς άνθρωποι πίσω από τον πάγκο», είπε ο Simms.Έγραψε την πινακίδα τη μία ημέρα, και την επόμενη κιόλας, μια φωτογραφία της πινακίδας του δημοσιεύτηκε σε μια αγγλική εφημερίδα, στη συνέχεια έγινε viral στο διαδίκτυο, και τελικά, εμφανίστηκαν στο κατάστημα κάμερες από σχεδόν όλα τα κανάλια της περιοχής.

Διαβάστε ακόμα:   Όταν υιοθέτησε τρία «έγχρωμα» μωρά, ο άντρας της είχε την καλύτερη αντίδραση.

Ένα πράγμα είναι πάντως σίγουρο. Στα CUPS, σερβίρουν τον καφέ πάντα με χαμόγελο.

https://www.youtube.com/watch?v=eFtHUuMJzkc

διαφορετικό


Πηγή: www.diaforetiko.gr

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in STORIES

To Top