Connect with us

ΥΓΕΙΑ

5 από τα καλύτερα σημεία που ο βελονισμός μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Ο βελονισμός είναι μια παραδοσιακή Κινέζικη ιατρική τεχνική, που βασίζεται στην έννοια της ενέργειας που κυλάει μέσα στο σώμα μας. Αυτή η τεχνική λειτουργεί σε αρκετά σημεία πίεσης, τα οποία είναι συνδεδεμένα με κάποια κύρια όργανα του σώματος. Ασκώντας πίεση στα σωστά σημεία, μπορούμε να θεραπεύσουν ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων υγείας.Παρακάτω θα δείτε τα πιο κύρια σημεία βελονισμού για την απώλεια βάρους. Η πίεση σε αυτά τα σημεία μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την όρεξή σας και ταυτόχρονα να ενδυναμώσει το πεπτικό σύστημα.

1.Αυτί

Αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία ελέγχου της όρεξης. Για να το βρείτε, τοποθετήστε τον αντίχειρά σας μπροστά από το τριγωνικό πτερύγιο κοντά στο αυτί σας. Τώρα ανοίξτε και κλείστε το στόμα σας για να βρείτε το σημείο που υπάρχει η μέγιστη μετακίνηση. Ασκήστε πίεση σε αυτό το σημείο από 1 έως 3 λεπτά, 2 φορές την ημέρα.Σύμφωνα με τον βελονισμό, τα αυτιά, τα χέρια και τα πόδια είναι τα μέρη του σώματος που έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή αντανάκλαση στο υπόλοιπο σώμα, έτσι αποτελούν έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να επιτύχετε τους στόχους σας στην απώλεια βάρους.

Διαβάστε ακόμα:   12 Απλά Κόλπα που Μπορείς να Χρησιμοποιείς Καθημερινά για να Βελτιώσουν την Υγεία σου

2.Άνω χείλος

Το σημείο αυτό βρίσκεται ανάμεσα στο άνω χείλος και την μύτη σας. Ασκήστε πίεση από 1 έως 5 λεπτά, δυο φορές την ημέρα ή όποτε νιώθετε άγχος ή πείνα.

3.Γόνατο

Η πίεση σε αυτό το σημείο όχι μόνο βελτιώνει την πέψη, αλλά ανακουφίζει από την δυσφορία της περιόδου και τις κράμπες. Βρίσκεται 5 εκατοστά κάτω από την επιγονατίδα και ελαφρώς προς την εξωτερική μεριά του ποδιού. Ασκήστε πίεση με τον δείκτη σας για 2 λεπτά κάθε μέρα για να βελτιώσετε την στομάχου σας. Είναι πιθανόν, όταν ασκήσετε πίεση σε αυτό το σημείο να νιώσετε έναν  ήπιο πόνο ή δυσφορία.

4.Αγκώνας

Για να εντοπίσετε το συγκεκριμένο σημείο μετρήστε μια απόσταση ενός αντίχειρα από την άρθρωση του αγκώνα προς το εσωτερικό του αγκώνα. Ασκήστε πίεση με τον αντίχειρά σας για 1 λεπτό κάθε μέρα. Η πίεση σε αυτό το σημείο βοηθάει στην εξάλειψη της υπερβολικής θερμότητας και υγρασίας από το σώμα, βελτιώνοντας την λειτουργία του εντέρου και αποτρέποντας την κατακράτηση υγρών.

Διαβάστε ακόμα:   Η Γκάφα της Χρονιάς: Το Αποτυχημένο Φώτοσοπ της Ελεονώρας Ζουγανέλη Έγραψε Ιστορία! [φωτο]

5.Αστράγαλος

Το συγκεκριμένο σημείο βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του ποδιού σας, 5 εκατοστά πάνω από τον αστράγαλο. Ασκήστε πίεση με τον αντίχειρα σας για 1 λεπτό κάθε μέρα και απελευθερώστε την πίεση απαλά. Μην ασκείτε πίεση σε αυτό το σημείο, αν είστε έγκυος.

Εφαρμόστε αυτές τις τεχνικές σε καθημερινή βάση και σύντομα θα δείτε θεαματικές αλλαγές στο σώμα σας. Παραμείνετε υγιείς και ελέγξτε την όρεξή σας αποτελεσματικά με την βοήθεια του βελονισμού.

Πηγές: modernreflexologywikihow


Πηγή: www.tilestwra.com

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in ΥΓΕΙΑ

To Top